Lynn is a meticulous, obsessive chambermaid. She rummages through guests’ belongings and hides under their beds, experiencing their intimacy. But when she meets Chiara, a dominatrix sex worker, Lynn discovers passions she had only dreamed of as a voyeur.
A non-judgmental portrait of curious behavior, Ingo Haeb’s film charts a misfit’s journey from cold voyeur to proactive participant in heated passion. Befitting protagonist Vicky Krieps’ worldview, this character study is shot in a distant style that morphs into something surprisingly tender.