Frankie
Unfolding over the course of a summer day in the resort town of Sintra, Portugal, this film follows three generations who have gathered for a vacation organized by the family matriarch. Stirred by their romantic impulses, they discover the cracks between them, as well as unexpected depth of feeling.
Like Passages, this luminous drama from Ira Sachs dives into a web of interlocking relationships unsettled by the sudden tides of life. Led by the queen of angst Isabelle Huppert, Frankie muses on love and art, the small comforts that bring a levity to the weight of mortality.