In the Basement
Exploring an unseen side of Austria, provocateur Ulrich Seidl wanders into actual basements to look at the darkest desires of its inhabitants. Often hilarious and grotesque—yet somehow compassionate—this is a startling look at power dynamics, ranging from S&M to the festering seeds of fascism.