Jesus, You Know
Six fragmentary portraits of believers who ask questions, look for answers, and spill their hearts out to Jesus Christ.
Mixing interviews with scripted monologues, this polyphonic portrait of Catholic faith is a frank, honest exploration of the relationship with God. Jesus, You Know is unafraid of portraying believers’ darker thoughts born from crises, though is wholly sympathetic to their earnest conviction.