Les coquillettes
Director Sophie brings her film, and her friends Carole and Camille, to the Locarno Film Festival. The festival is a merry-go-round of parties, and these girls are boy crazy—when Sophie’s not stalking Louis Garrel, ineffectual attempts to hook up with unimpressed guys and emotional meltdowns ensue.
With her usual playful, self-deprecating wit, Sophie Letourneur crafted this delightful gem starring Louis Garrel. Shot during the Locarno Film Festival, Les coquillettes is a refreshingly candid comedy that follows three unashamed women more interested in potential flings than high-brow flicks.