Love
Murphy listens to his voicemail: Electra’s mother wants to know whether he has heard from her daughter, now missing for a long time. Murphy finds himself alone in his apartment, reminiscing about the greatest love affair of his life—a burning passion full of promises, games, excesses, and mistakes.
We can always rely on enfant terrible Gaspar Noé to raise eyebrows. More than a decade after Irreversible, Noé shocks once more with Love, a fittingly tongue-in-cheek title for this erotic ménage-a-trois drama. Its infamous unsimulated sex scenes with young and unknown actors were shot in 3D!