Paradise: Faith
After Love comes Faith! The Paradise thematic trilogy heads into even more dangerous territory with the twisted middle installment’s look at extreme faith, diving forward with zero inhibitions and a positively fiendish eye for unsettling satire. One of the best films of 2012, said John Waters!