Dreams nest in nightmares, and nightmares in dreams, in Mark Frost and David Lynch’s electrifying return to the world of Twin Peaks. A monumental work of novelistic scope and grandeur, this limited series event slips the boundaries of space and time to prowl the charged line between good and evil.