Prince Avalanche
Alvin and Lance spend the summer of 1988 in a deserted, fire-damaged forest, with the monotonous task of repainting the markings on a country road. The isolated landscape becomes a place of misadventure as the men find themselves at odds with each other and the women they left behind.
Before his blockbuster Halloween reboot, David Gordon Green revitalized another beloved genre with an atypical buddy movie. Showcasing his skill with broad comedy, this warm film fuses that wit with the intimacy of the director’s earlier, sensitive character studies like George Washington.