Summer of Changsha
A Bin is a police detective. During the investigation of a bizarre murder case, he meets Li Xue, a surgeon. As they get to know each other, A Bin happens to be more and more attracted to this mysterious woman, while both are struggling with their own love stories and sins.
A punishing heatwave hangs heavy over this gritty procedural from actor-turned-director Zu Feng. What begins with body parts turning up in Hunan province soon takes a turn towards the supernatural in a noir-inflected murder mystery that marries intense psychodrama to bursts of expressionist style.