Surf Nazis Must Die
In the near future a major earthquake has devastated California’s coastline. But a more terrifying threat erupts—the rise of a wretched Reich! Beaches have become battlefields ruled by ruthless gangs… which are ruled by the Surf Nazis. Only one person is powerful enough to stop them: a brave mother.
Pumped up with the visceral high jinks that typify Troma’s exploitation brand, Surf Nazis Must Die offers a vision of a future far closer than was initially fathomed. This synth-heavy journey of retribution doubles as an irrefutable manifesto of the singularly transgressive power of low-brow art.