Tempestad
A group of innocent people are charged with human trafficking and thrown into prison. Authorities reassure the public that they’ve dealt a blow to organized crime. But an innocent mother is handed over to those for whom she’s being made to atone—in a private prison controlled by the Gulf Cartel.
Before her ravishing fiction debut Prayers for the Stolen, Tatiana Huezo delved into the lives of two women caught in a whirlwind of violence in this stark, atmospheric documentary. A frank and contemplative look at the physical and emotional impact of crime that finds poetry in the darkest places.