The Bling Ring
Featuring some of the finest curation of needle drops in modern cinema, the ever divisive Sofia Coppola provides the best pop filmmaking has to offer with this probing yet sensitive (and appropriately hilarious!) look at celebrity, youth, and capitalism gone awry in the Hollywood hills. Glorious.