The Practice
Accommodating both the downbeat and the surreal, Martín Rejtman’s first feature in nine years treats midlife depression with a holistic sense of humor. Comic scenarios flow into one another with the flexibility of a master yogi, and achieve a strengthened core in The Delinquents’ Esteban Bigliardi.