The Skywalk Is Gone
Chronicling characters who previously appeared in What Time Is It There?, and recur again in The Wayward Cloud, Taiwan’s Tsai Ming-liang crafts this practically perfect short film—a series of vignettes constructed around a central absence. A film full of longing, nostalgic for Taipei’s past.