Unsane
A young woman leaves her hometown to escape a troubled past and begin a new job. When she is involuntarily committed to a mental institution, she is confronted by her greatest fear, with no one ready to believe her and the authorities unable or unwilling to help. But is it real or just her delusion?
From Steven Soderbergh (Sex, Lies, and Videotape) comes this low-budget, edgy experimental thriller. Shot entirely on an iPhone, and featuring a tour-de-force performance from British actress Claire Foy, Unsane is a punchy satire of modern technology and a brilliantly scripted midnight movie.