Belgica
The story of two brothers who, even though they have absolutely nothing in common, open a bar together that quickly becomes a regular hangout for nighthawks. Despite this success, the two brothers must soon face up to the difficulties inherent in running a family business.
Felix van Groeningen won a Directing Prize at Sundance for his intoxicating dive into the nightlife of a bar, and the rise and fall of the two brothers that run it. Set to a Soulwax soundtrack, this electrifying yet sobering look at the rock’n’roll life shows the wild partying, and what comes after.