Casino Royale
After earning his license to kill, James Bond’s first 007 mission takes him to Madagascar where he must partake in a high-stakes poker game against Le Chiffre, banker to the world’s terrorist organizations. Along the way, Bond falls in love with the sexy Vesper Lynd.