Despite Everything
The film tells the story of Hasan, the funeral car driver for a church. Hasan recently got out of jail and he’s looking for a job. He seeks a job. He finds a job posting he’s interested in and goes for an interview. A church is looking for someone to employ as a funeral car driver.