Any Number Can Win
Charles (Jean Gabin), a sixtyish career criminal fresh out of jail, rejects his wife’s plan for a quiet life of bourgeois respectability. He enlists a former cellmate, Francis (Alain Delon), to assist him in pulling off one final score, a carefully planned assault on the vault of a Cannes casino.