Contemporary Color
A marvel of flying rifles, whirling flags, and synchronized formations, the color guards merge with experimental pop musicians in David Byrne’s life-affirming show. The Ross Brothers also aim for the stars, unfurling the potential of the concert film to capture more than simply the live performance.