Dumbo
Meet Dumbo, Mrs. Jumbo’s sweet little “Baby Mine,” the one with the huge floppy ears! With the support of his very best friend, Timothy the mouse, Dumbo soon learns that his spectacular ears actually make him unique and special, allowing him to soar to fame as the world’s only flying elephant.