Eastern Front
Vitaly Mansky’s unflinching dispatch from the battlefield in Ukraine is an unfiltered document of large-scale violence—and a cry for national autonomy. Codirected by a volunteer in Ukraine’s medical battalions, this sobering film offers a stark look at the realities of war through firsthand footage.