Fur: An Imaginary Portrait of Diane Arbus
Turning her back on her wealthy, established family, Diane Arbus (Nicole Kidman) falls in love with Lionel Sweeney, an enigmatic mentor who introduces Arbus to the marginalized people who help her become one of the most revered photographers of the twentieth century.