Gangs of New York
It’s 1863. Amsterdam Vallon returns to the Five Points of America to seek vengeance against the psychotic kingpin, Bill the Butcher, who murdered his father. With an eager pickpocket by his side and a new army, Vallon fights his way to seek vengeance on the Butcher and restore peace in the area.