I Was a Simple Man
Blurring boundaries between past and present, memory and truth, Christopher Makoto Yogi’s hypnotic film is a life-affirming reckoning with death’s inevitability. Full of luscious images and sounds, moving to the gentle rhythm of a dream, I Was a Simple Man is attuned to the beauty of existence.