La vie en rose
Born into poverty and raised in a brothel, Édith Piaf manages to achieve worldwide fame through her extraordinary voice and charisma. The film portrays her ability to funnel personal tragedy and emotional struggles into her vocalizations—dazzling audiences in the process.