Léon
Mathilda, 12, has an abusive father who stores drugs for corrupt police officers, and a mother who neglects her. Léon, her neighbour, works as a hired hitman for a mobster. When her family is murdered by a crooked agent, she joins forces with a reluctant Léon to learn his trade and take revenge.