The Social Network
In 2003, Harvard computer genius Mark Zuckerberg begins work on what is to become the culture-changing global social network known as Facebook. Six years later, Zuckerberg has become the youngest billionaire in history.
Whether you’re seeing this for the first time, or revisiting it for its endless intricacies and contemporary relevance amidst Facebook’s notoriety, one thing’s for certain: David Fincher’s 2010 film has proven to be timeless. An exacting character study—or perhaps a portrait of an entire generation?