Tokyo Fist
A frustrated insurance salesman lives a life of quiet desperation with his girlfriend Hizuru. His job yields little fulfillment, his relationship lacks passion, and he feels overwhelmed by the inhuman scale of Tokyo. His life turns when his old high school acquaintance Kojima pays him a visit.