Vincere
Before he became the de facto leader of a fascist party, Mussolini was married to Ida Dalser, a beauty salon owner who gave birth to his son. Back then, he was an impoverished young Socialist. When Ida sells all her possessions to fund her lover’s new newspaper, the rise of Fascism is set into play.