A Dog Called Money
De prijswinnende oorlogsfotograaf en filmmaker Seamus Murphy verkent de creatieve inspiratie achter PJ Harvey’s album The Hope Six Demolition Project. De opnames zijn gemaakt in haar geluidsstudio in Londen en zijn een samenvatting van haar reizen door Afghanistan, Kosovo en de VS.
Deze intrigerende documentaire zal zeker aanslaan bij zowel PJ Harvey-fans als filmliefhebbers. Het is een intieme kijk op het creatieve proces én caleidoscopische reis door conflictgebieden en maatschappelijke onrust. Een verbluffend, dromerig en eliptisch portret van een muzikaal icoon.