A E I O U: A Quick Alphabet of Love
Anna, een werkloze actrice in Berlijn, wordt beroofd door een jonge man. Later die dag ontmoet ze hem weer, als zijn spraaklerares. Hun lessen groeien uit tot een onwaarschijnlijke vriendschap. Door elkaars genegenheid en zonder een cent op zak, verlaten ze de stad en trekken ze samen naar de zee.