About Endlessness
De Zweedse regisseur Roy Andersson won de Zilveren Leeuw voor Beste Regisseur in Venetië voor zijn scherpe kijk op de absurditeit en kwetsbaarheid van de menselijke ervaring. Achter scènes van melancholie en wreedheid schuilen glinsters van hoop en medeleven: een subliem elixer voor onze desillusie.