Alice in Wonderland
Het subversieve sprookje van Lewis Carroll wordt caleidoscopische geactualiseerd voor de psychedelische jaren 70 door kunstenaar Eduardo Plá. Deze ondergewaardeerde bewerking, gemaakt aan het begin van de militaire dictatuur, toont een chaotisch Argentinië vol met trippy voortekenen.