An Asian Ghost Story
Bo Wang’s bovennatuurlijke docufictie volgt de strengen van de Koude Oorlog naar de pruikenfabrieken van het bezette Hongkong van de jaren 60. Deze ondeugende korte film, die rondwaart in de grensruimte tussen Oost en West, kapitalisme en communisme, legt met griezelige humor imperiale spoken bloot.