De film volgt een vrouw wier onbevredigende huwelijk een gelukkige wending neemt wanneer een mysterieuze man uit haar verleden naar de stad komt om een mysterieus evenement te organiseren, genaamd “An Evening With Beverly Luff Linn; For One Magical Night Only.”
Jim Hoskings cringekomedie speelt zich af in een kitscherige wereld van polyester truien en bizarre kapsels, met Aubrey Plaza, Jemaine Clement en Craig Robinson op hun best. Het verlangen van jaren 80 liefdesliedjes klinkt door in dit surrealistische verhaal over onhandig flirten en kleine misdaden.