Arabian Nights: Volume 2, the Desolate One
Een oudere crimineel wordt een volksheld wanneer hij met succes hordes politie ontwijkt; een strenge rechter houdt toezicht op een zaak met 13 gestolen koeien, nepbruiden, een geest en een machete-hanterende leugendetector; een Maltese poedel schuifelt tussen huishoudens in een problematisch gebied.