Arena Azteca Budokan
Elke hoek van de arena “Azteca Budokan” van Nezahualcóyotl City, in de staat van Mexico is gebouwd met de handen, bloed, zweet, tranen en levenslessen die draaien om de wereld van de familie Moreno. Zij waren een dynastie van uitzonderlijke Mexicaanse gladiators.
Orlando Jiménez woonde bij de familie Moreno—die de beroemde plek Lucha Libre runden, zoals de titel zegt—voor 6 jaren terwijl hij deze documentaire maakte. Dankzij zijn intieme benadering leren we de persoonlijke verhalen van de vechters kennen, in dit kleurrijke portret van sporters.