Autobiografia di una Borsetta
Terugkerend naar de speelse liefde voor mode die schitterde in Caprice, wordt een designertas een onwaarschijnlijke hoofdpersoon in deze korte film van Joanna Hogg. Met weelderig tactiele, meeslepende beelden, spreekt het luxe item met wrange humor over de wispelturigheid van trends en het lot.