Een 30-jarige man viert samen met vrienden midzomeravond in Smögen, aan de westkust van Zweden. Hij laat zijn vrienden hem volgen naar een heel hoge brug. De groep kijkt toe terwijl hij zich klaarmaakt om in het water te springen.
Als blauwdruk voor onder andere Force Majeure laat Ruben Östlunds spannende korte film zijn uitzonderlijke oog voor sociale spanningen zien. Deze grappige, ondeugende provocatie van de meestersatiricus verkent op slimme wijze de feilbaarheid van groepsdenken en machismo in gevaarlijke situaties.