Beginning
Een van de opvallendste debuten in de recente geschiedenis, Dea Kulumbegashvili’s film vormt een boeiende nieuwe stem in de cinema. De film op 35mm met lange takes die isolatie en verlangen oproepen, vertelt een verhaal over de veerkracht van een vrouw die een vijandige gemeenschap trotseert.