Between Two Dawns
Nadat een arbeider in het familiebedrijf ernstig gewond is geraakt, wordt Kadir gedwongen een morele beslissing te nemen, die gevolgen zal hebben voor zijn dromen, zijn familie en het leven van de vrouw van de gewonde arbeider.
Selman Nacar is een opwindende nieuwe stem in de wereldcinema. Zijn debuut is een intense slice-of-life over de machtsdynamiek binnen een familiefabriek. In de realistische geest van Asghar Farhadi brengt Nacar de morele dilemma’s van zijn personages met subtiliteit en verve tot leven.