Nicu, een dakloze straatjongen, wordt geadopteerd door de beruchte ‘Bruce Lee’ en groeit op in de ondergrondse tunnels van Boekarest. Terwijl hij ouder wordt, begint hij zich te realiseren dat de ‘Koning van de Onderwereld’ misschien niet de vader is die hij nodig heeft.
Regisseur Joost Vandebrug werkt al sinds 2011 in de tunnels onder Boekarest. Hij vormde diepe, oprechte relaties met dakloze straatkinderen. Door zijn oplettende en pragmatische blik op zijn omgeving, is deze film een verbazingwekkende blik op de kinderen die in de onderwereld terecht komen.