Cow
Deze observationele documentaire beschrijft het dagelijkse leven van een melkkoe genaamd Luma en volgt haar van grazen in groene velden tot bevallen, melk produceren en alles daartussenin.
Andrea Arnolds eerste non-fictie film is een verbazingwekkende zintuiglijke ervaring met Luma, een melkkoe, als onmiskenbare heldin. Deze krachtige documentaire is gevuld met meeslepende empathie voor het leven van dieren en draagt haar liefdevolle hart op haar tong.