Détective
Een film uit Godards jaren ’80 periode. De beelden in Détective zijn schilderachtig mooi en worden op slimme wijze gefragmenteerd om conventies te breken en nieuwe kritieken te smeden. In plaats van de beloofde genrefilm, kregen Godards producenten een remix van alle mogelijke hotelfilm-mysteries.