Pablo Larraín werpt een fascinerende blik op seks, macht en familie in het huidige Chili in deze ontvlambare mix van dans en drama. Met de opzwepende score van Nicolas Jaar en intense rollen van Mariana Di Girolamo en Gael García Bernal groeit Ema uit tot een wervelwind aan ongebreidelde anarchie.