Four Days in September
Fernando en César sluiten zich aan bij de rebellengroep MR8 om te strijden tegen het dictatoriale regime aan het einde van de jaren zestig. Als César wordt gepakt, besluit Fernando de Amerikaanse ambassadeur in Brazilië te ontvoeren en de vrijlating van vijftien politieke gevangenen te eisen.