Grand Tour
Miguel Gomes won de prijs voor Beste Regisseur in Cannes met zijn transcendente reis naar betoverende horizonnen. Romantiek en avontuur verstrengelen zich op spannende wijze met elkaar in dit epische verhaal over liefde op de vlucht. Een beweeglijk feest voor de zintuigen en geest.