Greener Grass
Jill en Lisa zijn beste vriendinnen en concurrerende thuisblijvende voetbalmoeders die in een buurt wonen waar mensen in golfkarretjes rondrijden. Jill wil mensen altijd pleasen, dus wanneer Lisa zegt dat Jill’s nieuwe baby schattig is, biedt Jill hem impulsief aan haar aan en Lisa accepteert.